Tävling och marknadsfynd

Nästa helg har vår klubb regionala dressyrtävlingar på Fam. Liljas anläggning. Det är klasser från LB:2- S:t Georges. Nu i veckan, har vi efter önskemål, lagt till två unghästklasser oxå, Breeders kval. 
Lina kommer vara med och rida en klass/dag på Fixan. Medelsvår C:1 på lördagen och Medelsvår C:2 på söndagen. Det blir kul, för det var ett tag sedan de tävlade nu.

Gunnel kommer ner och ska döma en klass på lördagen och sedan hjälpa Lina rida fram. Känns jättebra, så behöver inte jag tänka på det. jag brukar ha fullt upp i sekretariatet...

I onsdags red faktiskt jag Fixan. Det var himla längesedan jag red. Så längesedan att jag inte minns när det var... :) Det känns, kan jag lova... dessutom var jag på rehab och tränade i torsdags oxå, och det blev inte mindre träningsvärk då, kan jag säga.

Onsdag och torsdag denna vecka har det varit marknad i Skänninge. Per och jag var en sväng där i onsdags, och fyndade. Som vanligt blev det lite nytt presentpapper och snören (har ju inte så mycket innan...), samt lite scrapgrejor. Men de bästa fynden gjorde vi nog på ÖB:s outlet: skor till mig, två nya bärbara telefoner (med batterier), sadeltvål, läderbalsam, 1 kg hästgodis, tvättmedel till hästtäcken, 30 m måttband och en bordslöpare, allt detta för 150:-!!! Gissa om vi var nöjda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0