Helgen slut

Ja, nu börjar denna helg gå mot sitt slut. Denna helg har jag varit gräsänka, Per har varit i Skåne sedan i torsdags, och spelat golf, och Lina har varit i Laxå hos Fredrik. Men nu är ordningen återställd, för per kom hem vid lunch och Lina på eftermiddagen.

Jag har suttit vid datorn större delen av förmiddagen, och bränt 18 dvd skivor, med julspel, som en klass på skolan framförde i december. Tanken är att de ska få varsin på avslutningsdagen, så jag passade på att fixa till det idag. har ca 70 andra skivor som ska göras, till treorna, med deras egengjorda filmer på. Ska oxå vara klart till avslutningen. Bäst att börja, det tar ju lite tid...

Har även påbörjat lite röjning i mitt pysselrum, och det tar en himla tid, för man grejar med så mycket annat när man hittar saker man inte sett på ett tag :)

hade tänkt sitta och pyssla lite denna helgen, men det blev inte så. Men bjuder på ett kort jag gjorde till en 50-åring vi firade på långfredagen.

                         
                       
Passar på att lägga in en bild från tävlingen i Mjölby i påskas, när Lina fick ett kval. Bilden är på lina och hennes tränare Nina.

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0