Fantastiskt!

Vilken dag! Fyra av våra sex inskickade filmer, var nominerade på filmfestivalen idag. Dessutom var ett par stycken nominerade i flera kategorier. Alla nominerade filmer visades, så bara det var stort. Att få se sin film visad på biografen.
DESSUTOM vann två av filmerna!!!!

Animerade filmen "Kärlek på lasarett" vann juryns hederspris, och spelfilmen "I love you too" vann kategorin Bästa film år 1-3. I den kategorin var de tre nominerade filmerna, gjorda av oss. Helt magiskt!!

När sen mina underbara elever tackade mig när de mottog priset, grät jag förstås... Vilka ungar!! :)

Ska se om jag kan lägga upp någon av de här sen. Ska skriva juryns motiveringar sen oxå så ni får läsa. 
På kommunens hemsida kommer vinnarna finnas, för er som vill se.

Imorgon är det studiedag med besök och föreläsning av två fritidspedagoger, som berättar om sitt arbetssätt. Ska bli spännande och roligt.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0