Onsdag 2 mars 2011

det blir inga långa inlägg nu, för denna vecka är det mycket på gång. I helgen har vår klubb tävlingar, så det är massor att fixa med. Plus att telefonen ringer och det är frågor m.m om tävlingen. det är verkligen jättekul, för vi har massor av starter. På ridhästdagen kan vi bara ta emot efteranmälningar om vi får strykningar, så vi har en reservlista. Ponnydagen är inte lika full - ännu. Jättekul!

I måndags var det träning för Lina och Fixan, programridning i slutet. Gick skapligt! Men det är krut i den lilla damen. Ett sto, fullblod, och som dessutom fäller nu. Hmmm, överreagerar en aning.

I går kväll hade vi personalmöte på jobbet, och ikväll har jag varit hos SISU i Linköping. Det var en träff för oss som är utbildare i Idrottonline, som är ett "verktyg" för föreningar, som innehåller både hemsida och administration, t.ex medlemshantering. Så dessutom lite tävlingsfix på kvällarna oxå.

Men i morgon har jag inget inplanerat mer än att baka 2 vaniljkakor till tävlingarna och göra ett kort som jag har beställning på. Ja, och så de vanliga bestyren med hem och hästar, förstås. men det räknas nästan inte...

Nej nu ska jag hoppa i säng.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0