Ridit

Ledig dag! Var en snabbsväng till Travshopen och sen på Lidl och handlade åt Lina. På eftermiddagen åkte jag till Lina och red på Fixan. Var helt slut efteråt, både av ridningen och av värmen. Men kul var det! Hon gick skapligt, det är mest jag som inte orkar riktigt så som jag vill. Tränade lite program oxå. Vi tar förmodligen hem Crucifix imorgon, så får hon gå lite här hemma i vår stora hage och beta. Lite semesterkänsla blir det för hästarna då.

Imorgon är det lastning 06.50 för att köra med Bozetti till Bitte för seminering. Ska släppa ut hästarna riktigt tidigt, så de hinner vara ute lite innan, för då är Bosse lite lugnare om hon fått vara i hagen lite. Därför tänker jag gå och sova nu.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0