Rabattcheck

har jag fått från ATG klinikerna, på 5000 kronor. Den gäller tom 20120530. Den har jag fått som plåster på såren för allt som hänt med Bozetti...
I allafall tänker jag sälja den, för man vet ju inte om man ens kommer ha möjlighet att utnyttja den. Så du som vet att du ska dit (kanske kolla tänder, veterinärbesikta innan köp eller dyl.) kanske vill köpa den. 10% rabatt på den, så 4500 vill jag ha för den. Du som är intresserad kan väl lämna en kommentar.

Snart ska jag till jobbet. Förberedelse till lägret står på programmet. Vi åker imorgon och kommer hem torsdag em-kväll.

Igår var det Jossanträning för Lina och Fixan. Trots att hon var utan höger baksko, var hon superfin. Inne i ridhuset märktes det inte att hon saknade en sko. Idag åker vi hem till vår hovslagare och får henne omskodd. Skönt!

Ha en bra dag alla ni där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0