Tisdag 4 januari 2011

Uppe tidigt (5.30) och käkade frukost med Lina, som börjat jobba denna vecka. Sen gick jag och la mig en sväng. Jätteskönt!

Har sytt kuddfodral till 2 kuddar åt Lina idag. Passade även på att laga lite kläder, när symaskinen ändå var framme. Känns bra att få lite sådant gjort.
Sen har Per och jag hjälpts åt att sätta upp Linas rosetthyllor, med alla prisrosetter. Lina vill inte ha dem uppe i sitt rum, så vi satte dem i gästrummet. Blev riktigt snyggt.

Hade tänkt åka till ridhuset med Bozetti idag, men det har ju snöat nästan hela dagen, så jag hade ingen lust att ge mig ut med transport på vägen. Det fick bli en promenad här hemma i stället, när det slutat snöa. Men fy vad halt det var! Bosse halkade flera gånger, framförallt med bakbenen. det blev lite styltor och då halkade hon. Därför blev det bara en "halv" promenad, drygt 15 minuter. Man vill ju inte riskera något nu när hon inte är halt....

Har även passat på att skriva propositioner till våra dressyrtävlingar som vi ska ha 5-6 mars. Hoppas det blir mycket starter.

Har sett att det är en hel del som kikar in här på min blogg, trots att jag inte uppdaterat så bra, innan. Vore jättekul om ni lämnade en kommentar, så man får en aning om vilka ni är. =)

Nu ska jag kolla lite på tv. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej B, tack för tips om bra "pysselaffär" i Linköping. Jag gillar att pyssla, men kul är oxå att kolla in olika tilbehör och det riktigt kliar i fingrarna att -jag vill ha det och det!

Sugen lite grann på Ikea-shopping, får se om andra hälften får lust ngn dag..jaja du vet...

Kram

/Eva-Marie

2011-01-05 @ 14:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0