Söndag 30 januari 2011

Var hemma från jobbet i fredags för jag fick ryggskott. Började tidigare i veckan med lite känning och i torsdags em på jobbet blev det bara värre. När jag kom hem då, hade jag riktigt ont.Fick lägga mig när jag kom hem och låg i stort sett hela fredagen, med vetekudden, käkade Ipren och smorde in ryggen med Ipren gel. Fy satan vad dålig jag kände mig. Igår var det något bättre, men så har jag varit ihärdig med värme m.m. Var ju tvungen att kunna gå på Ridsportgalan i går kväll.
Det gjorde jag oxå! Såå kul vi hade! Det var lite förmingel hos Cicci först, vi var nog ett 20-tal där, som sen åkte hyrd buss in till Linköping. God mat, trevligt sällskap och full fart på dansgolvet. Klarade ryggen riktigt bra, faktiskt.

Har varit trött idag, man är ju inte van vid att vara uppe så sent, eller tidigt, kanske man ska säga...

Denna veckan har Bozetti fått ta det lite lugnt. Både för att det varit dåligt med tid att åka till ridhus, och för att jag haft lite känning i ryggen. Har haft det förut, och vet att det beror på att jag har en disk, som fått sig lite stryk, och kan spöka lite ibland. Speciellt om det är kallt och man gör något "dumt".
Nåja, det var ändå dags för Bosse att få en "vilovecka" eftersom hon varit igång nu nästan 2 månader. Om man nu kan räkna skritt som att vara igång. Hon har ju inte gjort något på ca 4 månader innan så...

Fixan däremot är i full gång. Idag jobbades hon lite över bommar, och hon var sååå superfin. Imorgon är det Jossanträning för henne igen, och då ska Lina ta kandaret. Lina är ledig imorgon, och sedan börjar hon sitt nya jobb på tisdag. det blir jättebra, för hon slipper de långa resorna till Linköping, för nu ska hon jobba i Skänninge, tar ju bara 15-20 minuter till jobbet då. Hon tycker det ska bli jättekul! Flera av hennes nya jobbarkompisar var ju med på galan igår, så det tyckte hon var kul.

Nej nu ska jag ta och sova lite, tror jag. Hoppas jag kan det, sov ju länge i dag, så man kanske är utvilad=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0