Söndag 23 januari 2011

Tyvärr blev det inget bloggande igår, för det var strul med att logga in på blogg.se, varje gång jag försökte.
Så det får bli ett tidigt inlägg nu och förhoppningsvis ett senare oxå.

Gårdagen bjöd på träning för Josefine på Ljungby Ridcenter. Det är vår klubb, Väderstad Hästsportklubb, som ansökt om pengar från Idrottslyftet, och blivit beviljade en summa, så våra ungdomar bl.a. kan träna tillsammans. Så igår var ett av de tillfällen som det var träning. Lina red i andra gruppen, mellan 11-12. Fixan var jättefin! Jag fotograferade så förhoppningsvis kommer det lite bilder här under dagen.

Innan vi åkte på träningen red (läs skrittade) Lina en sväng på Bosse här hemma. vet inte vem som tyckte det var roligast. Bosse med spetsade öron hela tiden och Lina glad, även att det bet rejält i kinderna så tidigt på morgonen och med lite blåst. Dessutom en fin morgon med lite sol som tittade fram . Det var riktigt härligt!

Framåt kvällen åkte vi till mamma och firade hennes födelsedag. Hon bjöd på chili, sallad och bröd. Och så lite rödvin till förstås. Till efterrätt var det blåbärskaka och vispgrädde. Mmmmm! Gott! Vi gav henne 1,5 timmas ansiktsbehandling på en salong i MJölby, och det uppskattades. Hon fick även lite lotter, blommor, choklad, goda ostar m.m. Tror hon var helnöjd! det var en mycket trevlig kväll.

Nu har jag precis varit ute i stallet och släppt ut mina vänner i hagen och mockat och gjort klart där ute. Snart dags att käka frukost. Idag har jag en lång lista med saker jag måste hinna med, så det är dags att sätta igång. Så hejdå för ett tag...

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

hej B!

Kan Du hälsa G jättegrattis från oss på sin dag!(visst var det väl 25 hon fyllde?) ;-)

kram

/E-M

2011-01-23 @ 16:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0