Måndag 3 januari 2011

Strax efter kl. 9 kom P och A och hämtade upp mig för en tur till Linköping. Vi for direkt till scrapbutiken Designat, där vi shoppade lite. P shoppade MYCKET! Det är en så himla bra butik. Inte så stor, men massor av grejor finns det. OCH kanonservice! Så vill du handla grejor för att pyssla till lite kort eller göra scrapbooking, rekommenderar jag en tur dit.

Sen blev det Ikano, med fika på Ikea bl.a. Jag köpte lite grejor, bl.a förvaring till Lina, och faktiskt nya tallrikar oxå. Lila, skitsnygga, för bara 9 kronor/styck. Mycket nöjd!

När jag kom hem, tog jag in hästarna och så blev det dags för den dgaliga promenaden med Bosse. Det var riktigt skönt idag, för det blåste nästan inget. Idag gick vi drygt 30 minuter. Så skönt och avkopplande det är att gå med henne.

Väl inne efter lite mer stalljobb efter promenaden, var kaffet färdigt. Sen har jag fixat till gardiner till Linas nyrenoverade rum. Började även sy kuddöverdrag till två kuddar till rummet, men hann bara sicksacka kanterna innan det var dags att käka kvällsmat. Sen har jag slökollat på tv resten av kvällen- Får sy klart imorgon.

Nu en sväng in på Facebook innan lyste släcks. Imorgon väntar en fullspäckad dag, tror jag. MÅSTE rensa i lite garderober och skåp.

Hejdå för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0