Bjuder på bilder

Uppdatering två gånger samma dag. Det blir nog ingen vana. Tänkte passa på att lägga ut bilder på rosetthyllorna vi satte upp inne i gästrummet. Testade sätta dem på snedtaket, och det blev faktiskt riktigt bra.
Många rosetter är det, och jag vill bara tillägga att 3 (!) av dem är MINA. Två blågula (första pris) när jag vann Mini-KM i somras på lånad häst, jag aldrig suttit på och en grön, som är en clear round rosett, som jag fick med Chapel Hill, en ridskolehäst jag gjorde en cr start i dressyr med.

 
Här en bild på alla 6 hyllorna, tyvärr syns den sista inte helt.




Som ni ser hade jag missat att fixa till de vita rosetterna, efter att vi flyttat
på ett par för att kunna sätta upp hyllan.


Och den sista hyllan blev inte full. Där har jag oxå satt de senaste rosetterna Lina vunnit. 
De som är på stor häst. Alla de andra har hon vunnit med sina ponnier.
De rosetter hon fick med Putte (en kompis häst), som hon startade 4 klasser på,
förra året, lät hon hästägaren få.

Ja, det var allt för idag. Nu ska jag oxå sova, som han bredvid mig gör.
Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Ida

jag tror mig ana att du är en mycket stolt mamma, Betty! K!

2011-01-07 @ 08:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0