Pysseldag

Igår kom Petra hit och vi hade en heldag (nästan) när vi gjorde kort och annat smått och gott. Petra kom vid 10-tiden, och hon, jag och Lina, började med att fika och sen höll vi på hela dagen, med undantag för lunch.

Vi hann inte med jättemycket, för det var mycket skratt och prat oxå, men så ska det ju vara.
På kvällen kom även Roger och Jesper hit, så vi grillade och drack lite gott till det. Det var en trevlig söndag, trots regnet.

I lördags kväll var Per och jag på P-Floyd i Vadstena. Sååå himla bra!! Kanonbra låtar, bra sångare, fantastiska gitarrister och andra musiker (det var både stråkkvintett, blåsinstrument och en kör med), plus att det var en otrolig ljusshow. Rekommenderas verkligen!!

Idag jobbar jag lite med klubbens tävlingar, som går av stapeln den 20-21 augusti. Fixar lite runt sponsringen bland  annat. Det är ju en hel del pyssel, men det är kul.

Bjuder på lite bilder på de jag skapade i går:



Några små tändsticksaskar som jag dekorerade.



Kort, där jag skurit ut en cirkel och satt en ros i. Kan man ge bort vid vilket tillfälle som helst, eftersom jag inte skrivit något (grattis eller dyl.) på det.



Grattiskort.



Grattiskort.



Ytterligare ett grattiskort.



Till sist, faktiskt ett julkort. Känns skönt att redan ha börjat med julkorten. Men det blir väl som vanligt ändå, med de flesta, i sista minuten...

Nej, nu ska jag förbereda lite inför kvällen. Idag drar nämligen träningarna för Jossan igång, igen. Eftersom Lina börjat jobba idag, har jag lovat göra i ordning Fixan tills hon kommer hem. Ska fixa lite i stallet innan jag tar in hästarna.

Ha det bra tills vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0