Ryggskott

Ny vecka efter en intensiv helg, och jag har ett begynnande ryggskott. Skit! Känner att jag borde ha ryggläge med varm vetekudde mer än jag har. Tror jag blev kall om ryggen igår när vi var på tävling i Heda hela dagen.

Idag har vi haft studiedag på jobbet, och gick en promenad på ca 45 min, för att sedan tillbringa dagen uppe vid Skogssjön (dock inomhus) för planering m.m. Skönt med promenad, det kändes gott i ryggen, men det var sämre när man bara satt resten av dagen sedan. Efter jobbet hade vi p-möte, vi åkte och kollade på stället vi ska hyra och åka till på läger med våra fritidsbarn. Kommer bli kanon!

I helgen var det andra omgången i Div III dressyren, och det gick bra. Inga placeringar till laget denna gång, men tillräckligt med poäng för att ta oss till finalen, som går den 29/5. Jättekul!

Bozetti går sååå himla bra nu. Nu är vi tillbaka där vi var när tanduslingarna började strula, så det känns underbart. Idag har hon haft vilodag och imorgon ska Lina rida för Jossan. Då provar vi med dressyrsadeln (har inte använt den efter jul ännu) och ser hur hon känns då.

Håller på som bäst att förbereda helgens öppet hus, för Lina oxå. Bakar tårtor och pajer, så det står härliga till. Blir nog en omgång pajer till och en tårta, sen tror jag att det räcker. Men det får jag göra på onsdag, tror jag. Imorgon slutar jag sent och sen ska jag hjälpa Ida när hon rider sin nya pärla.

Nu ska jag lägga mig i soffan (känns minst i ryggen då) och kolla på tv lite.
Ha det bra därute!

Kommentarer
Postat av: Maria G

Fy fabian för ryggskott, hoppas du har bra muskelavslappnande medikamenter att ta så du inte går och spänner dig så det blir sämre lagom till Linas stora helg!

Kul att Bosse funkar igen!

Lycka till i helgen:-)

Maria G

2010-05-20 @ 07:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0