Ledig!!!

Så var denna vecka slut - nästan i alla fall. Imorgon är jag ledig, men jag ska jobba på fredag. Det gör inte så mycket, för det brukar vara lite extra mysigt på fritids sådana dagar. Inte så mycket barn, så man brukar spela spel, kolla på film eller annat mys.

Igår var det fritidshemmens dag och vi hade riktigt tur med vädret. Nere på hembygdsgården var det lite uppträdande från alla fritids, plus att trollkarlen Mr Goran kom och uppträdde. Barnen (och vi) var helnöjda med dagen.

Imorgon är jag som sagt ledig, och vi har bestämt att vi ska ner till Bozetti på fm, och Lina ska rida lite. Idag har Jossan ridit, travat lite bommar och hoppat några små språng. Det gick jättebra!
Vi har bokat tid på golfbanan imorgon oxå, på em. Ska gå en runda hade vi tänkt. Om det inte blir alltför dåligt väder....

Idag har jag börjat förbereda lite tills vi ska fira Lina, nästa lördag. Jag har påbörjat tårtbakningen, och har ialla fall en stor "halvfärdig" tårta i frysen nu. Måste väl göra ett par till, eftersom vi har öppet hus, kommer det väl en del gäster. Hoppas på att hinna göra två till imorgon. Sen blir det till att baka pajer efter det. Ska försöka förbereda så mycket som möjligt denna helg. Men på söndag blir det nog en heldag på Heda ridklubb, för då är det andra omgången av Div III dressyren. Hoppas det går lika bra denna gång, som det gjorde första omgången.
Ska till Ljungby på fredag och trimma laget lite.

Det var en kort uppdatering, men är så trött nu, så jag måstye gå och lägga mig.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: sannaa

måste bara fråga om ni fått mina mail ? kan ha råkat skriva lite fel på adressen annars så det vore bra att veta, haha

2010-05-16 @ 18:51:32
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0