Kalas

Här är det full fart just nu. Ikväll kommer släkten hit och ska fira mig, så förberedelserna är i full gång.
Naturligtvis fick jag för mig att det är lika bra att påskpynta lite oxå. Det är ju lite kul, när man ändå håller på. Så nu är det nya dukar på borden, fjädrar i riset, gula ljus, lite påskpynt framtaget, fina gula bordstabletter jag fått av Patrik och Gunnel. Lite påskliljor, både i bukett och krukor, som jag dekorerat lite, står på borden oxå. Riktigt mysigt att greja så här. När man har tid....

Nu blir det att ta tag i utsidan. Brukar alltid fjäderpynta lite i buskarna (ute, alltså) oxå. Även lite blommor i min lilla påskhare, som står ute, får det bli.

Nej nu ska jag fortsätta.
Ha det....


Kommentarer
Postat av: Anonym

HA,HA,HA, jobba på du och pynta lite här och där.....Kicki H

2010-03-27 @ 12:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0