Spelturnering

På jobbet började vi med spelturnering förra veckan. Det betyder att vi spelar olika slags spel, som t.ex. Fia med knuff (och då menar jag knuff), Uno, Shuffle Ball och Så det kan låta. Den som vinner varje omgång, går vidare till final. Man får spela och försöka vinna så många gånger man vill. Det är sedan meningen att vi ska ha prisutdelning på våran Alla hjärtans dag fest.
Denna vecka har vi lagt till ett spel - Wii. Då spelar vi med vår "matta", som innebär olika extrem äventyr. Idag var det något som liknar Gokart, och går ut på att köra en bana så snabbt som möjligt. Herregud, vad roligt!
Kan tänka mig att det blir bergsklättring eller någon annan extremsport imorgon.
Gissa om tävlingsdjävulen i en, kommer fram när det gäller sådana här saker. Det går bara inte att förlora... = )
Det är så kul, för barnen spelar spel som aldrig för, både Wii och vanliga sällskapsspel.

Nej, nu ska jag passa på att gå och lägga mig lite skapligt. Ska ju bli busväder imorgon (kanske redan i natt), så det gäller att gå upp tidigt och hinna fixa till stallet och komma iväg i god tid (om man tar sig ut till stora vägen) ifall det blir besvärligt väglag.

Ha det gott och ta hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt för barnen att det finns 2 fröknar som får vinnarhorn på samma fritids. Stackars barn de har ingen chans att vinna......he,he,he

2010-02-03 @ 07:18:48
Postat av: Anonym

Eller hur... he,he,he

2010-02-03 @ 09:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0