Filmsnutt

Det blev en lång kväll igår. När jag kom hem från mötet, skrev jag rent protokollet direkt. Känns så bra att göra det när man har diskussionerna färskt i minnet. Alltid lättare då. Sen fixade jag med lite andra "papperjobb" vid datorn.
Ikväll har jag klippt ihop filmsnuttarna jag filmade på Lina och Idas häst igår. Det var inte så mycket som blev filmat, för batteriet i kameran var inte fulladdat. men det får bli att filma mer ihelgen. Hur som helst så blev det en liten snutt av klippen, som jag redigerat. Älskar ju att jobba med film...
Har försökt ladda upp filmen nu, men får inte till det och är för trött för att orka hålla på nu. Återkommer imorgon.
Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0