Onsdag 2 september 2009

Det verkar som det går ungefär en vecka mellan inläggen på den här bloggen. Inget vidare.....
Spelade golf både lördag och söndag. Visserligen bara 9 hål per dag, men utan att få mer ont i ryggen. Kände mig rätt ok på lördagen, och faktiskt ännu bättre i söndags. Till och med så bra att jag red min lektion själv i måndags. Red Dalle, eller Cao Dai, som han heter (vet inte om jag stavat rätt). Det gick riktigt bra. Var tvungen att rida lätt lite när vi skulle sitta ner, men jag var lite spänd över om jag skulle känna av ryggen ifall jag satt ner för mycket. Men jag är nöjd med min insats. Kände dock av ryggen lite mer igår, men idag känns det bättre igen. Det går ju åt rätt håll i alla fall.
Annars går allt sin gilla gång här. Hästarna går i hagen hela dagarna och har det bra. tror Bosse mår riktigt bra av att vila lite nu. För det mesta är hon faktiskt riktigt lugn i hagen. Det är bara ibland som hon försöker få igång de andra. Cindy brukar tycka det är roligt att galoppera omkring med henne lite. I helgen ska vi frisera Bosse lite. Cindy fick sig en omgång i helgen som var. Ryckning av man osv.
Vi ska oxå iväg och kolla på kvalitétsbedömningen någon gång i helgen.
Annars blir det mest att ta det lite lugnt och greja lite. Har ju lite saker på gång.
Nej nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0