Fredag 4 september 2009

Så var denna vecka slut. Lugn dag på jobbet, med planering på fm, och inte så mycket barn på fritids på eftermiddagen. Jobbade mellan 8.30-15.30, rätt skön tid.
Lina är ute i kväll och Per är ju i Sälen och spelar golf, så jag och Kevin har huset för oss själva. Har kollat lite på TV, samt fixat med lite hemligheter, som jag inte kan berätta om, för NÅGON som snart fyller jämnt, brukar vara här inne........

Imorgon blir det att hämta Lina i Linköping och sedan ut till Vretaskolan och titta på Kvalitétsbedömningen. Jossan ska vara vara med, med sin Tigriz. Lina ska fota lite där, och så ska vi se på alla fina hästar.
Nina F-S ska oxå vara med och visa en häst, så det är extra kul när man känner några som ska vara med.

Nej nu ska jag nog hoppa i säng och läsa nya Ridsport, som kom i går.
Trevlig helg på er allihop! Vi kanske hörs igen under helgen, vem vet..............?

Kommentarer
Postat av: sannaa

Glory vilar ju pga sin sena. Med lite tur har jag en som kan fortsätta rida igång Magnum, han har ju vilat ett tag pga behandligen och skoning osv men hon ska iallafall rida honom så ofta hon kan med tanke på att hon bor i en annan stad, och när han är lite mer igång så har Åse sagt att hon kan hjälpa till lite så det ska nog lösa sig =)

2009-09-05 @ 11:20:07
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: Betty

Det låter ju bra...

Du får ta och krya på dig oxå....

2009-09-07 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0