Helg

Igår var vi hos Pierre och Malin och käkade. Mumsig gulaschsoppa och rött vin, såklart. Mmmm. Trevligt och gott!
Idag har vi varit i Vadstena på restaurang, och käkat lunch. Svärmor fyller 70 i morgon, så vi var utbjudna av henne, för att fira födelsedag. Egentligen ska hon firas imorgon, men då kan inte Lina och jag komma, så då blev det så här för oss idag. Mycket trevligt!
Imorgon ska vi till Motala, för då går finalen i Div II dressyrallsvenskan för ridhäst. Jag är ju lagledare, så jag ska dit och coacha laget som gått till final. Heja, heja!
För övrigt har vi varit ute en sväng med Bosse, här på slätten idag. Hon skötte sig mycket bra. Lite på tårna är hon ju, men vet att man måste skärpa sig, och inte busa för mycket. Det är mycket att titta på när det är så öppet som det är här.
Nu ska jag nog in i mitt pysselrum, och stöka runt lite. Tror även att jag ska ta ett glas rött med mig in dit. Gott!!
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll, och håll tummarna för laget imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0