Julkort och lite till

Jaha, nu har det hunnit bli november sen jag uppdaterade här sist. massor av saker har hänt, men det roligaste är att vår nya klubb, Väderstad Hästsportklubb är bildad och ansökning om att få bli ansluten till Svenska Ridsportförbundet, är gjord. Väntar nu på att träffa besöksgruppen från Östergötlands Ridsportförbund. Vi har nästan 40 medlemmar redan och har startat upp lite aktivitet i klubben. Du kan läsa mer på klubbens tillfälliga hemsida här.
Clinicen som Lina red på i oktober gick jättebra. Se film på Linas blogg. I torsdags hopptränade Lina och Bosse för Jossan i Mjölby. Gick superbra! Imorgon ska de starta hoppclearround nere i Mjölby. Jättespännande!

Idag har jag tagit det lugnt, då jag åkt på en riktig brakförkylning. Snorig, jätteont i halsen och känner mig matt. Men Ipren är bra!
Så jag har passat på att börja göra lite julkort. Så kul! Det värsta är att när jah sätter mig inne i min lilla "verkstad", så glömmer jag både tid och rum. Men kul är det. Ska bara ut en sväng i stallet och hjälpa Lina, så ska jag dyka in bland papper, stämplar, lim och saxar igen. =)
Hoppas kunna uppdatera med lite bilder på korten nästa gång.

Det var en snabb uppdatering, men jag lovar att återkomma snart. Det ska INTE ta så lång tid igen.

Ha en fortsatt bra lördag!
/Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0