Inspiration

Hittade till denna sida av en slump, och OJ, vilken inspirationskälla! Massor av tips, idéer m.m. Där finns även dessa fina biljetter att ladda ner, helt gratis! Kika in hos miss cutieinspiration.

Image and video hosting by TinyPic

Gissa om jag ska göra julkort imorgon, när vi haft vårt Km i dressyr.......

Idag har vi varit i Ljungby med Bosse, och ridit. Hon var superfin. Passade på att ta lite kort oxå. Hoppas kunna visa här imorgon. Tog även kort på Oliwia när hon red Kalle idag. De var bara för söta ihop. Snacka om att vara perfekt i storlek på honom. Duktig är hon med. Det blir fler ridpass, kan jag lova. Vi får åka till ridhuset någon gång snart, så hon kan prova rida lite själv på honom. Idag höll Lina i, för det var ett tag sedan han gick, och första gången hon red. Dessutom är han ju så himla pigg, så det var bra att testa lite med medhjälpare bredvid.

Nej nu ska jag ladda för morgondagen dressyr genom att gå och sova. Godnatt och kram alla ni där ute.
P.s. lämna gärna ett avtryck, så jag vet att du varit här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lånar gärna idéen från scrappsidan även om jag inte är någon scrappare. Vi ses imorgon. Kicki H

2009-11-22 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0