Helgen slut

Så var ännu en helg slut, och måndag snart igen. I och för sig har denna helg varit extra lång, då jag hade semester i fredags. Lina och jag åkte tåg till Norrköping och tog en riktig tjejdag. Gick på stan, fikade och åt lunch. Inte jättemycket shopping, men så skönt och kul. Köpte ett par nya stövlar till mig i alla fall. Lite småplock, men inte en enda julklapp, som vi tänkt. Nåja, det får bli vid ett annat tillfälle.
Igår klippte vi Cindy en gång till. Hennes päls hade inte blivit så lång, men sååå tjock så det var inte sant. Men nu är hon kortklippt och fin igen.
Idag har vi varit på Väderstad centralkrog och ätit julbord. Mmm så gott, men ack så mätt man blir.
Annars har det varit en lugn helg. Vi har hjälpt Anna och Jonas med deras hästar, för de har varit på Globen. Det kändes bra att kunna hjälpa dem, för de ställer alltid upp och hjälper oss om det är något.

Bosse har fått en liten viloperiod nu. Ska få vila ca tre veckor och sedan sättas igång lite, för att sedan vara i gång tills Gunnel kommer nästa gång i januari.

På Lucia ska vi ha en medlemsträff i Ljungby, med glögg och lite skojigheter, så det ska planeras denna vecka. Ska bli skoj!
Nej nu ska jag ut en sväng till kusarna. Ha det bra tills nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Christina

Vi blev oxå jätte mätta, tack så jätte mycket... Christina o Benke.

2009-11-30 @ 23:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0