Tisdag 14 juli 2009

Uppe tidigt idag. 6.45 ringde klockan! Per ska spela en match till i golf-KM, kl. 8.10, så då passade vi andra på att gå upp tidigt oxå. Stefan ska komma hit och kolla över hästarnas hovar. Sen är det golfkurs på Östad golf, för Lina och mig kl. 12. Efter kursen hinner man nog ta det lugnt en stund i eftermiddag, innan vi åker till Sya. Det är nämligen  auktion ikväll, och både Per och jag ska jobba. Lina ska oxå jobba ikväll, på Biltema. Så idag är det nästan ingen semester....
Nu ska jag strax ut i stallet och hjälpa Lina, för hon ska rida lite på Bosse, innan vi släpper dem. Så ska vi ta in dem vid 11, innan Stefan kommer.
Har lagt ut lite hästgrejor på Tradera, så ni som är sugna på att shoppa kan kika in på mina auktioner där.
Ska även lägga ut lite nya kläder jag har kvar sen affären.
Nej, nu ska jag ut i stallet.
Ha en bra dag.
Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0