Onsdag 8 juli 2009

FÖRST ALLA NI SOM LÄSER DETTA OCH BRUKAR MAILA/FÅ MAIL AV MIG: MAILA MIG SNARAST, SÅ JAG FÅR ERA ADRESSER IGEN. DE FÖRSVANN VID MITT DATAHAVERI OCH DET SKULLE UNDERLÄTTA OM NI BARA SKICKADE IVÄG ETT MAIL, SÅ HAR JAG ADRESSERNA IGEN. TACK!!!

Idag red Anna och Lina ut igen tillsammans. Bosse hade varit busig, såklart. Hon var som en orm på vägen, sa Lina. Hon brunstar dessutom, och tycker väl att Macken är urtjusig (vilket han oxå är:) ). Hon hade hoppat och skuttat, så när Lina skulle rida först, kunde Anna knappt vara bakom. Men hon är inte så rädd för allt möjligt och omöjligt iallafall. Alltid något. Och hon tycker det är så kul.
Lina och jag åkte till Mjölby en sväng för Lina skulle till arbetsförmedlingen. Jag passade på att åka till Stallmagasinet och köpa foder.
Sen slappade vi en stund, och nu är Lina på Biltema och jobbar. Det blir sena kvällar, för hon jobbar till 23.00, och är inte hemma förrän starx efter kl. 24.
Jag cyklade (!) på Pers cykel (lite hög sadel) bort till Walltorp och hade lektion för Sofie. Cosby var jättefin idag. Sofie red så bra! Kontrollerat men med bra tryck framåt. DUKTIGT BÅDA TVÅ!
Nu ska jag fortsätta jobba med att få iordning på alla grejor till min dator. Kanske börja bränna lite bilder på skiva oxå. Få se om jag hittar något matnyttigt att uppdatera med här.
Ha det så länge.
Betty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0