Tillbaka

Nu var det jäääätte längesedan jag skrev något här. Denna vecka har inte varit så kul. Började redan förra helgen med att jag var så förkyld. Gick till jobbet i måndags, och kände mig sådär. I tisdags var jag sjuk! Ont i huvudet något grymt, och småvärk i kroppen, och genomförkyld. Sov nästan hela dagen. Var även hemma i onsdags, men kände mig något bättre. I torsdags var jag på jobbet, men borde kanske inte varit det. Kände mig lite sliten på kvällen. Men nu känner jag mig ok igen.
I dag har vi varit hos Sissi och Nina på löshoppning med Bozetti. Det var spännande, tyckte hon. Ett helt nytt ställe med massor av transporter och hästar som kom och gick både nu och då. Hon var riktigt på tårna. reste sig en gång när jag gick med henne utanför ridhuset innan vi skulle in. Sen en gång till efter att hon hoppat klart och vi gick och skrittade av henne. Det var bara så mycket att kika på och så. Hon hoppade jättebra, och både Sissi och Nina tyckte hon var fin. Sissi sade till Lina, att hon nog får ta upp sin hoppkarriär igen. Vi får väl se, sade Lina och skrattade lite. Men Bosse tyckte det var så kul att hoppa. Hon bockar lite nu i början när hon får börja springa runt lite.
Nu ska jag ut och släppa ut hästarna igen. de fick lunchhöet inne, eftersom Bosse var svettig när vi kom hem. Så nu hoppas jag att hon torkat, så de kan gå ut igen en stund.
Sen ska jag förbereda lite, för ikväll kommer Anna och Jonas hit och ska käka lite.
Vi hörs.
Ha en fortsatt bra lördag.
Kram Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0