Snaaaart helg

Härligt, redan torsdag kväll. Denna vecka har verkligen rusat iväg.
Först kan jag ju berätta att sjukgymnasten konstaterade att ett ledband i foten är brustet, som hon sa. Va´ är det av? frågade jag. Nej med det är bristningar i det. Så kontentan av det hela är att jag ska träna upp styrka och balans i foten (fått ett program). ABSOLUT inga hopp av något slag. Alltså inget hopprepshoppande, upphopp osv med Paolo. Jättekul! Jag som var så på G. Ska jag promenera, är det bra om jag har stavar, fick jag höra oxå. Ha-det har jag inga. Men, men, jag får väl ta ett par skidstavar.
Nåja, nog om detta tråkiga.
Idag har vi varit i Mjölby med Bosse. Hur kul som helst. Josefine tyckte hon var duktig. Hög ridbarhet, sa hon oxå att det var på henne. T.o.m när hon galopperade med henne (för första gången) fattade hon rätt galopp åt båda håll, även att hon bara "föll in" i galopp. Lugn och balanserad såg hon ut i galoppen. Lilla gumman, så duktig hon är.
Tänk, jag går här och blir lite småsugen på att skaffa mig någon gammal häst att rida lite på då och då, när andan faller på. Kanske skulle vara bra när Lina och Bosse ska börja ge sig ut på tur, att ha med för att Bosse ska lära sig. Det får jag fundera lite på....

Nej nu ska jag in i duschen och sen i säng, tror jag. Börjar ju 7 imorgon, och jag var SÅ trött imorse, när jag skulle upp. I morgon eftermiddag, ska Lina och jag ut och gå, har vi bestämt. Med eller utan stavar.....
Ha en bra dag!
/Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0