Såå skönt

Så var det fredag kväll igen. Det är så skönt! har ätit kyckling med baconsås och druckit rödvin till. Mumsigt!! Imorgon ska vi till Walltorp med Bosse och på kvällen till mamma och fira henne. Ska även försöka få in en promenad (har lånat stavar av Kicki, min granne) och sy köksgardinerna klart. Även ett grattiskort till mamma, ska jag väl hinna med. Lite nya bilder här hoppas jag kunna lägga upp oxå.
Cindy, vår c-ponny ska komma hem i helgen oxå. Hon har varit dålig två gånger uppe i Stockholm, nu. Fått svårt med andningen, så nu ska hon hem, så får vi se om det blir bättre med lite luftombyte. Vår stalluft är ju otroligt bra nu, efetr att vi lyft taket. Den var inte dålig innan, men nu är det helt fantastiskt. man känner inte ens lukt av häst eller gödsel när man kommer in. visst kan det vara lite svalt ibland, men hästarna har ju täcke på sig. Det är bättre det, än äcklig luft. Nåja, vi hoppas att Cindy inte ska få något mer återfall. Skulle hon få det, ska vi skaffa en sorts "inhalator" åt henne. just nu går hon på medicin, och ska väl göra i ca en och en halv vecka till sådär. Vet inte om hon kommer imorgon eller på söndag. Det återstår att se.
Nej nu ska jag surfa runt lite. ha en fortsatt trevlig fredag kväll.
/Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0