Mina prinsessor

Har varit i ridhuset med Bosse. Vilken pärla! Rakt in i transporten, både dit och hem. Sen gick hon fantastiskt fint. Med bjudning och stöd på bettet. Riktig svung i steget. Lina var sååå nöjd, och jag är så imponerad av mina båda prinsessor. Provfotade med kameran, testade olika inställningar och så. Lite mörka bilder, men det är svårt att få till det, i det lilla och förhållandevis mörka ridhuset. Jag ljusade upp några så ni kan se mina prinsessor i aktion.....

  

Det häftiga är att jag vet inte vem som tycker det är roligast med ridningen-Bosse eller Lina.

Imorgon ska vi nog ner till mjölby en sväng. det är hopptävling där för ponny. På söndag är det för ridhäst. Lina ska nog ner och testa kameran. Finns lite kompisar som ska vara med. Kanske kan få till några bra bilder att ge bort....
NU ska vi käka-gratinerad fläskfilé med hasselbackspotatis. MMMM!
Kram Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0