Helgen slut

Så var även denna helg över.
Idag åkte vi till walltorp med Bosse. Skulle låta henne löshoppa lite. dels för att komma igång lite med det igen och dels för omväxling. Först fick hon springa lite lös, efter att jag gått runt med henne en stund. Gissa om hon var busig idag. Lina lyckades ta några busbilder på henne. Kolla här! Sen fick hon hoppa lite grann. Hon tyckte det var jättekul. Och som hon hoppade. Hindret var väl 70-80, och hon hoppade säkert 1,40-1,50, för hon var högre upp i luften är bommarna vi lagt på stöden som "gång". Så hoppa kan hon, vår lilla dressyrhäst.........

Har även börjat sy på nya köksgardiner idag. Får se om jag hinner färdigt i veckan eller om jag får vänta till nästa helg. Passade på att baka en kaka i dag oxå.
Ikväll har FBR haft styrelsemöte här hos oss. Ett relativt kort möte, faktiskt.

Nu undrar ni säkert om Paolo övergivit mig, men det har han inte. Dessvärre har jag tvingats göra ett uppehåll i träningen pga en fot. Jag skadade min vänsterfot i höstas, när jag hoppade ner för en trapp på jobbet. Hälsenan/ledbandet bak i hälen, trodde jag fick sig en smäll. Det har varit lite till och från, men varit rätt ok i slutet av förra terminen och över jul och nyår. I torsdags kväll började jag få tillbaka lite känningar och i fredags eftermiddag när jag kom från jobbet hade jag jätteont. Värkte i nästan hela foten, så nu har jag tagit det lugnt med träningen. Känns faktiskt som att jag skulle behöva kontakta någon och kolla upp det. Är inte ok!
Får se imorgon hur det känns, om jag ska ringa någon. Har hållt på med Ipren gel i evigheter.

Nu ska jag sova.
Ha det bra tills vi hörs igen....
Kram Betty
Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0