Härliga helg

Redan lördag, och den är snart slut, den med. Igår for vi till ridhuset i mjölby med Bosse. Hon var jätteduktig. Hon blev nog lite trött, för Lina tyckte hon kändes lite matt, ganska snabbt. det är ju lite längre resa dit, än vad hon har gjort nu efter ledigheten. Så vi bestämde att låta henne vila idag. Ska försöka rida här hemma imorgon.
Idag har vi varit till Mjölby och handlat. Foder på¨Stallmagasinet, tyg till nya köksgardiner och så mat förstås. Sen har jag "pyntat av". Alltså plockat bort allt julpynt, slängt ut granen och dammat och dammsugit. Inte så kul när man håller på, men himla skönt när det är gjort.
Per har höjt upp vår överst tråd på elstaketet idag. Tänk när han gick runt och gjorde det hade han en stor "hund" ( läs Bozetti) med sig runt. Från stolpe till stolpe, ibland buffande på axeln. Jättenyfiken på skruvdragare och sånt. Sen fick hon lite ryck emellanåt och busade iväg. Så var hon bredvid honom igen. Sen lite mer bus. Så höll hon på, så han fick gå på utsidan efter en stund. Vilken busfia, va´? SÅ SÖT! Ni fattar inte vilken mysig häst hon är. Hon visar verkligen att hon tycker om en, oxå.
Nu ska jag hoppa ner i duschen, och sen fixa till mig lite. Vi är nämligen bortbjudna en sväng ikväll. Till Thörnvalls. Ska bli jättekul!
Ha en fortsatt bra helg.
Kram Betty

       Kolla in sötnosen, som tittar på sin"mamma" (mig) och vill ha en godis


             


Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Betty, angående problemet med vår webshop som du skrev om i min blogg HOPPAS jag ska vara löst nu. Vi har gjort en total uppdatering och hoppas det hjälper. Av någon outgrundlig anledning är det vissa med IE (men det funkar i Firefox!) som har problem att se listan till vänster, och vi vet inte riktigt varför... Om det inte ser rätt ut direkt när du kommer in så testa att trycka på F5 (så du uppdaterar sidan) och funkar det fortfarande inte så får du gärna maila mig så ska jag se vad jag kan göra.

2009-01-10 @ 17:07:35
URL: http://designannique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0