Det heter disciplin

det som gör att jag redan kört ett pass med Paolo. Idag hade jag inte lika mycket träningsvärk, som jag hade efter första passet. Dessutom gick det snabbare att köra idag, och jag har inte varit så svettig någon gång innan. Så jag får för mig att jag orkade köra på lite mer idag.....Trots detta kändes det helt ok efteråt. Tror jag ska köra ett pass imorgon bitti oxå. Då har det blivit 3 dagar i rad, innan en dags vila. Dels passar det bättre i mitt veckoschema, och dels känns det som jag skulle orka det. Det ger nog, faktiskt. Så tack igen, Malin, för att du "sparkade" igång mig.
Vi har hyrt ridhuset idag, för det är för hemskt ute. Minus 2 ca, och blåsigt så det känns som -20. Usch!!!
Vi hoppas att det ska bli mildare så man kan rida lite här hemma mot slutet av veckan. Annars får man bita i det sura äpplet och åka iväg. Gäller bara att man varierar lite, så inte Bosse tycker det är tråkigt. helst vill man ju rida ute mycket med unghästar, men ibland går det bara inte.
Lina och Per skulle köra hem Sara, Linas kompis som sovit här inatt. Sen skulle de passa på att handla oxå.
Jag ska fixa til filmen, jag filmade när treorna lussade på vår skola. Tänkte ha det klart tills imorgon när man börjar jobba igen. Suck, vad fort ledigheten har gått. men, men, det är bara drygt 5 veckor, så är det sportlov. Man får inte se hindren, bara möjligheterna.....
Hej då! Får se om vi hörs mer idag.
Kram Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0