Helgen slut

Jaha, så var då helgen slut. Inte sant vad fort det går. Idag fick jag sovmorgon, till strax efter 8. Mmm så skönt! Efter frukost åkte jag till Thörnvalls och hämtade Lina, som sovit där inatt, eftersom hon och Carro var i Linköping på Ridsportgalan igår. Stannade och fikade en stund där, innan vi åkte hem.
Hela familjen har slöat framför tv:n i eftermiddag. Det har ju varit handboll.......
Benke kom hit vid halv sex, för att kolla på handboll och käka kvällsmat här. Christina är ju bortrest hela veckan, så då är vi "barnvakt" åt Benke. Nej då, men han ska äta kvällsmat här under tiden hon är borta. Klockan sex varje kväll, serveras det käk här under denna vecka. Viktigt för Benke och hans diabetes att det blir rätt tid. Ikväll blev det lasange och råkost sallad, och kaffe på maten. Och du Christina-ingenting till kaffet. Inte ens en liten mandelskorpa!!
Igår kväll var Anna och Jonas här och käkade. Det var jättetrevligt! Så den här helgen har rasslat förbi hur lätt som helst.
Har bjudit hit mamma och Roger på tisdag kväll på mat oxå. Sandra är ju hemma, så hon och Smilla kommer oxå förstås. Har ju inte velat träffa dem innan, eftersom jag har varit så förkyld. Så det ska bli skoj!
Nej, nu ska jag förbereda inför morgondagen.

Kram på er alla därute/Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0