Sälja ponny

Så har man då kommit till det oundvikliga, Magnum ska säljas. Det har vi ju vetat hela tiden, eftersom vi vet att Lina skulle fylla 18 i år. Men ändå känns det så svårt. Men vi har lagt ut två annonser på nätet, på Bukefalos och på Hästnet. Direkt i morse ringde en tjej från Boden (satte annonsen på Hästnet igår) och när jag kom från jobbet och öppnade min mail, hade jag mail från en familj i Norge. Så nu har jag mailat över bilder till båda, och fixat en video som ska till Boden i morgon. Till Norge har jag mailat över en liten snutt, bara för att de ska få se lite mer. Det tog en hel evighet att få iväg den. Ändå komprimerade jag filen. Hoppas det kommit fram som det skulle.
Hade fått tre fantastiska bilder från Lotta, den bästa fotografen jag vet, och trevligaste dessutom, som hon tagit. De åkte oxå med både till Boden och Norge.

Här ser ni en av de fantastiska bilderna Lotta tagit.

                  
                    Foto: Lotta Willsäter

Nej, nu ska jag göra klart ett kort, jag har fått beställning på. Måste vara klart i morgon.
Kram på er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0