Familjen

Här har ni en bild på vår familj......
Hittade detta på nätet. Man får själv redigera, så det stämmer. Tyckte det var rätt kul.             



Denna vecka har jag bestämt att dra in på godis, fika osv. Dessutom tänka på vad och hur mycket jag stoppar i mig. Ska bara fika på onsdagar på jobbet, ihop med Kicki. Vi har bestämt att det blir enda gången i veckan vi käkar fikabröd. Två dagar har gått, och jag hänger i ännu. Har faktiskt gjort goda sallader till lunch både igår och idag.
Hoppas nämligen på att klänningen jag lånade av Petra, ska sitta lite löst över ringarna runt magen.

Det var allt för nu. Ska lägga mig, men vet inte vad jag ska läsa, för jag läste ut Läckbergs "Tyskungen" i går. Bläddrar nog en gång till i min scraptidning.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0