Nyår

Så börjar 2008 att gå mot sitt slut. Ca 9 timmar kvar på det här året. Vi ska ha traditionsenlig fest här ikväll. I år blir det 3-rätters meny. Som vanligt kommer vi ha tärningsspel med lite paket, OCH naturligtvis spela sällskapsspel. I år blir det inte "På spåret" eller "Trivial Pursuit", utan ett helt annat, som jag inte kommer avslöja här. Eventuellt hinner vi även med Malins spel oxå. Säger inte heller vilket det är. Får berätta om det imorgon. Menyn avsläjas inte heller änn, men det blir SÅ gott.
Lite oroligt blev det igår, om mamma och Roger skulle kunna komma, eftersom mamma fick åka akut till lasarettet. Hon hade något i ögat, som irriterade, och åkte till vårdcentralen, som skickade henne vidare in till Linköping. Det visade sig att glaskroppen i ögat, hade lossnat. men eftersom hon kom in så snabbt, kunde de fixa till det med några droppar. Det var mycket bättre redan idag, men hon ska ta det lugnt, och får inte lyfta/bära något. Hur lätt det nu är för henne......
Men gå på fest kan hon......=)

Har du tänkt avge några nyårslöften i år? Berätta gärna! Jag ska försöka gå ner minst 10 kilo under nästa år.
Så nu var det sagt, så nu vet alla om det. Då kommer man liksom inte undan..... Alla kan vittna om vad man lovat, och då antar jag att man skärper sig lite mer. Kanske....

Nej, nu ska jag fortsätta fixa lite inför kvällen. Jag önskar er alla et GOTT NYTT ÅR!!!

/Kram Betty

Kommentarer
Postat av: Helen

Gott Nytt år önskar vi alla här nere i Kävlinge.

Kram Helen

2008-12-31 @ 17:59:44
URL: http://stuterigryet.com
Postat av: Christina din Granne

Hej Betty, Du kan få del i mitt viktväktar program o du skulle ju låna vidjon,Jag börjar om efter nyår allt skets sig med all julmat o godis ,det är så det är,Jag ska ner ca 5 kg...

2008-12-31 @ 20:40:10
Postat av: Christina din Granne

Glömde önska GOTT NYTT ÅR ...Kram Kicki o Benke.

2008-12-31 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0