God fortsättning

God fortsättning på er allihop. Hoppas ni haft en bra jul, så här långt. Det går så fort. Man stökar och stökar, och så....poff...så är julen snart förbi.
Nu är det redan annan dag jul. Vi hade en jättebra julafton med full fart som vanligt. I år var ju både "lillebror" och "lillasyster" hemma här med sina bebisar, Angelina och Smilla. Så mysigt! Massor av god mat och massor av julklappar.....precis som vanligt.
Igår (läs juldagen) var vi och firade med svärmor och svärfar (svärmor fick vi åka till lasarettet för att fira lite med. Sen åkte vi hem till svärfar och där var Sofie oxå (mannens syster). Kul att träffas! Senare idag (när jag sovit en stund) ska vi till Linköping på mellandagsrea och trängas lite. Precis som man brukar. Det brukar faktiskt vara mysigt att gå och kika lite, ta en fika och sen kika lite till.
Men nu måste jag sova lite. Godnatt, och ha det så bra!
Kram Betty

Kommentarer
Postat av: Tesa

Tack för din kommentar hos mig & God fortsättning! Kram

2008-12-26 @ 23:09:12
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Längtar du till jobbet? Jag med:) Men vi får stå ut ett tag till hemma. Ha det så gott och god fortsättning på julen. Kicki H

2008-12-27 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0