Fest

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist. Kan bara skylla på att jag har haft massor att göra, plus att jag varit så förkyld, så när jag varit klar på kvällen, har jag lagt mig direkt. Men jag har pysslat-massor. Gjort julkort, och diverse andra presenter. Det är mina "massor att göra" grejor. Igår var vi på fest hos mamma och Roger. Det var mamma och Hanna som bjudit till fest. Hanna fyllde ju 2 december, och hon hade valt att ha fest hos mamma då. Det var såå trevligt. Både Sandra och Peder var hemma med sina bebisar. Gud, vad söta de var.

Här kommer bild på vad vi bl.a gav till Hanna. Stämplade två ljus och fixade till en tändsticksask, som matchade. Tyvärr glömde jag fota innan jag förpackade det hela. Hoppas det syns ändå.

 

Nu måste jag fortsätta kolla på Wallander.
Recept på mer julgodis, tomteskumsfudge, och bilder på julkort kommer inom kort.

Kram Betty

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilka fina gåvopåsar!

2008-12-15 @ 14:33:45
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0