Skojig lista

Här är en skojig lista jag hittade hos Lillblomman, och tjyvade.
När du svarar, kom ihåg att du bara får använda ETT ord som svar. Bara ett. Det är inte så lätt som det verkar!...

1. Var är din mobiltelefon? byxfickan
2. Var är din (o-)äkta hälft? sängen
3. Ditt hår? ostyrigt
4. Din mamma? generös
5. Din pappa? omgift
6. Det bästa du vet? familjemys
7. Din dröm inatt? minneslucka
'8. Din dröm/ditt mål?  frisk
9. Rummet du är i? centralt
10. Din hobby? hobbies!!!
11. Din skräck? elakhet
12. Var vill du vara om 6 år? här
13. Var var du igår kväll? ridbanan
14. Vad du inte är? smal
15. En sak du önskar dig? systemkamera
16. Var du växte upp? småstad
19. Det sista du gjorde? kliade
20. Dina kläder? mörka
21. Din TV? os
22. Ditt/dina husdjur? Kevin
23. Din dator? på
24. Ditt humör? nöjd
25. Saknar någon? morfar
26. Din bil? kämpe
27. Något du inte har på dig? strumpor
28. Favoritaffär? scrap
29. Din sommar? skön
30. Älskar någon? sängliggaren
31. Favoritfärg? blå
32. När skrattade du senast? idag
33. När grät du senast? glömt

du som hakar på listan - lämna gärna en länk här, så jag kan få läsa...

I övrigt idag, har det varit bra på jobbet. Lite trött i morse. kom i säng på tok för sent, som alltid. Hade ridlektion för Sofie och Lina på Walltorp först i går kväll, och sen hade jag ett kort jag var tvungen att fixa. Fick en akutbeställning. Sen var det  ju allt det där andra som man MÅSTE göra. 
Idag har Gunnel ringt, och har en intresserad tjej till Cindy. Tjejens pappa har oxå ringt, och det verkar ok. Har mailat över lite mer info och bilder, så ska vi höras vidare. Håller tummarna!

I morgon ska jag åka BUSS till jobbet - och MOPED hem. Ja, skratta på bara, för det var vad de gjorde på jobbet oxå. Lina ska vicka hos oss i morgon, och tar förstås moppen in. Sen ska jag ta den hem, för hon åker till Linköping direkt efter jobbet. Det är tråkigt att ha den stående i Mjölby sen, så då tyckte jag att jag var fiffig,som löste det ,så vi får hem hennes moppe. Bra va? Bild kanske kommer, för Annelie på avd A, tyckte vi skulle dokumentera det hela.

Nej, nu ska jag in till han jag älskar. Kram på er allihop där ute. ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Vad kul att hitta in till dig!! Jättefina kort gör du och skoj att läsa listan! Kramen!

2008-08-15 @ 18:39:46
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0