Fixat en massa...

Idag har jag fått gjort en himla massa, tycker jag. Först ut med hästarna och fixat stallet. Efter det blev det lite långfrukost, och sedan körde jag igång. Nu åkte ljusstakarna undan oxå, upp med lite krukor och blommor i fönstren. Sen har jag städat två skåp och lådor inne i vårt vardagsrum. Skåp med ljuslyktor, ljusstakar, ljus och diverse annat. Lådorna som jag har servietter i, fick sig en genomgång också. Känns så bra att ta tag i sånt. Har sorterat och slängt, hittat saker jag nästan glömt bort att jag har...
Passade på att putsa av en kandelaber också, som jag har tänkt vi ska använda nu för att elda undan en massa "uddaljus" som vi har.

Sen har jag gjort ett jättefint paket (tycker jag själv iaf), som jag ska ge till M och P, som vi är bjudna till ikväll.

En långpromenad med mannen blev det efter lunch. Bitit i vinden, men skönt efteråt.

Sen har jag påbörjat städning av mitt pysselrum/kontor. Har nu hunnit sortera och städa i det stora skåpet. Ska nu ta en kaffepaus, och sedan ut och ta in hästarna och fixa lite med dem. Sen blir det att göra sig själv lite festfin.

Ha det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0