Fredag 14 januari 2011

HELG!
Så skönt att det är fredag. Trots att veckan varit rolig och gått fort, känns det väldigt skönt att det nu är fredag. Det märks att man är lite "ovan" vid att gå upp tidigt varje morgon, och att jobba är man inte van vid ännu. Men det brukar vara så att man ganska snart är inne i den vanliga lunken igen.

I morse började jag 9.30, vilket innebar att man har ganska gott om tid, efter att hästarna är ute och stallet är klart. Jag passade på att gå en liten promenad, innan jag gick in och duschade. Det var riktigt skönt. Dessutom är ju känslan som infinner sig efter promenad och dusch, fantastisk. Man är ju så nöjd med sig själv. Låg även en stund på spikmattan innan jag gick ut till stallet på morgonen.
Känns faktiskt något bättre i ryggen idag. Ska lägga mig på mattan om en stund igen.

Passade på att stanna på Kondiset på hemvägen. Någon här hemma var sugen på semla. Tyvärr var semlorna slut, men det blev ett kilo Väderstadknäcke i allafall. Det är nog världens godaste knäckebröd! Kan köpas i mindre förpackning oxå. Det är förresten ett hett presenttips till alla som har allt, eller istället för en blomma om man är bortbjuden. Kika in här, så vet ni var man kan köpa knäckebrödet och världens godaste semlor....

I morgon får det bli liiite sovmorgon. sen blir det vanliga helgsysslor, tvätt, lite städning m.m. Ska även följa med en sväng till Fixan. Får se om jag ska rida ett pass någon gång i helgen. Är riktigt sugen faktiskt.

Nej, mot spikmattan....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var bra att du åt knäckrbröd en semla jag är stolt över dej........Kicki H

2011-01-16 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0