Lördag 12 februari 2011

Skit att det kommit en massa snö igen! Men idag var det ialla fall soligt, och det blåste inte. Det var riktigt skönt, fast det var flera minusgrader igen.
Det blev lite sovmorgon idag och sedan till Stallmagasinet i Mjölby för att köpa lite foder. Därefter direkt till Fixan, som fick ett lugnt pass idag (det var inte jag som red idag). Hon såg riktigt fin ut, och kändes bra oxå, tyckte Lina.
Efter en snabb fika på Sjöhagen, blev det fart hemåt igen, för vi skulle till min pappa och fira honom, som fyllt 70. Dessutom firade vi hans fru samtidigt, som fyller i mars. Vi gav bort ett restaurangbesök på Väderstad Centralkrog. Datum är dock inte bestämt ännu.
Vi blev bjudna på mycket god mat på kalaset, filé, potatisgratäng och sallad, till det lite rödvin. Sen kaffe och citronpaj med grädde. Mums!

Nu i kväll har jag fixat med lite papper inför klubbens styrelsemöte imorgon. Även sammanställt LOK-stöden, för att kunna skicka in dem i morgon, sista ansökan är på tisdag. Konstigt att man alltid ska vara ute i sista minuten...

Nej, nu ska jag ta något att dricka, tror jag.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0