Dressyrläger

Denna vecka har hittillls handlat mycket om hästar, all min lediga tid. Måndag till torsdag är det dressyrläger på MHC och Lina och jag är med. Eller rättare sagt, skulle dela på det och rida två kvällar var. Vi tyckte det kunde räcka med 2 dagar för Bosse, så skulle jag rida ridskolehäst de andra 2 dagarna. Tyvärr stängde jag på jobbet i måndags, så det blev bara ett pass för mig och det var ikväll. Lina red Dalle i måndags och Bosse igår, och så red jag Dalle ikväll och så får Lina och Bosse köra sista passet imorgon. Gäller att få ihop det med tiderna på jobbet oxå, för att hinna hämta häst och allt.
Det är både teori och ridning, mellan 17-21. Riktigt roligt faktiskt. Både Dalle och Bosse har gått jättebra. Mycket nyttigt för Bosse att komma ut och vara med på lektion i grupp. Lite skuttigt var hon förstås igår, men skötte sig överlag bra. Kul!
Nu har jag bara två dagar kvar innan jag går på semester. Nice!
Imorgon öppnar jag, så då börjar jag 6.00. Hmmm! Kanske bäst att lägga sig nu. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0