Trevlig häst

Så har snart denna sköna helg försvunnit oxå. Igår var jag bara hemma och grejade. Bakade limpor och Toscachoklad kaka. Sen satt jag vid datorn hela eftermiddagen och kvällen. Höll på med klubbens hemsida på Idrott on-line. den är säkert jättebra, men skitsvår att navigera. Men tycker jag fick till det till slut. Så NU, efter ett antal timmars missöden och försök, kan jag en hel del om hur man uppdaterar den osv. Kika gärna in här och tyck till!
Idag har jag oxå bakat lite. Det blev en sockerkaka med chokladbitar i. Mmmmm!
Nu är jag nyss hemkommen efter att ha varit i Ljungby och Lina har ridit Idas fina häst. Det gick jättebra! Tack Ida, Lina tyckte det var jättekul! Ska bli kul i helgen att träna med honom för Gunnel.
Nu ska jag snart åka iväg till Ödeshög på möte. Årets första styrelsemöte med Vhsk. Kul att träffas igen, och planera och diskutera.

               
4 goda farinlimpor blev det igår, och Toscachokladkaka

Ha en fortsatt bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Maria G

Mmmm det där såg smarrigt ut Betty!! Toscachokladkaka har jag aldrig bakat, får väl ta och prova nån dag. Farinlimpor gör jag dock ibland, de brukar ta slut fort!!

kramisar Maria G

2010-02-07 @ 16:47:31
URL: http://zeans93.blogspot.com
Postat av: Ida

Ja,kul att se honom från marken! Alltid blir man lite klokare! Lina å P passade ju jättebra ihop! Ska bli spännande att se va Gunnel tycker. Ha det så länge!

2010-02-07 @ 17:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0