Söndag kväll

Den här dagen har gått i golfens tecken, skulle man kunna säga. Vi gick ut strax efter halv elva och gick 18 hål. Idag spelade jag tillsammans med Petra och Alma. Lina och Per gick med Roger och Adam. Första 9 gick skit, men sista 9 lyckades jag få ihop 15 poäng. Sura 3 poäng ifrån officiellt. Men, men, så är det när man inte har tid att spela så regelbundet. Däremot fick jag mest poäng totalt i vår boll. Yes! Alltid något.
När vi kom hem red Lina en liten sväng på Bosse, och hon kändes jättefin, sa Lina. Härligt!
Klockan 18 kom Alma, Petra och roger hit och käkade. Vi bestämde på golfbanan att vi skulle grilla ihop. Så de åkte för en liten stund sedan. Mycket trevligt!
Imorgon blir det jobb igen, och ridlektion på kvällen. Hoppas på att få Dalle, som kändes så bra för 2 veckor sedan, då jag red honom.
Nåja, här kommer lite bilder på pyssel jag gjort senaste tiden:

 Kort som jag gjorde till Anna, som fyllde 40, nu i september

jag gjorde även ett album till henne, med lite blandat från 1969 (födelseåret). Här är lite axplock från albumet:

     

  

Så då har ni sett ett smakprov på albumet. Får se om jag laddar upp mer en annan gång.

Nu ska jag no krypa ner i sängen. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0