Häst fixad!

Tänk vad fantastiska en del människor är! Igår eftermiddag ringde jag Franscesca och hon erbjöd Lina att rida på hennes häst i laget på söndag. Vi åkte dit och provade, och Lina tyckte det kändes bra. Så nu är det bestämt att hon startar i vårt lag med Speranza, som egentligen är hopphäst. Det får gå som det vill, bara vi har fullt lag. Vi åker och rider idag och i morgon oxå, så häst och ryttare får bekanta sig med varandra. Det såg riktigt bra ut igår, fast det var första gången de båda möttes....=)
Ett stort TACK till hela familjen, som lånar ut sin häst.

Idag öppnade jag på jobbet, och det betyder att jag slutar tidigt. Härligt att redan vara hemma och hunnit äta lunch, satt igång en tvättmaskin, plus lite annat plock. Tänkte spelat golf, men har avstyrt det. Kände att det blir stressigt när vi ska till vadstena och rida oxå. Men imorgon får det nog bli en runda i alla fall.

Imorgon ska vi rida (skritta) en sväng på Bosse oxå. Blir spännande att se hur mycket energi hon har i kroppen. Det blir säkert bra! Hon har faktiskt varit riktigt lugn för det mesat ute i hagen, under den här tiden hon vilat.  
Nej nu ska jag stöka vidare här hemma. Vi kanske hörs senare i kväll.
So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0