Roligt

Riktigt roligt var det i söndags när dressyrlaget red finalen i div II. En hedrande 2:a plats blev det! Så kul!!! Grattis till tjejerna som red i laget, Åsa, Emelie och Evelina. Gissa om jag var stolt lagledare...

Igår red Lina min lektion i Mjölby. Hon hade Umberto, som hon även red förra veckan. Det gick bra denna gång oxå. Själv stod jag bredvid och tittade på.

Idag har vi varit i Mjölby med Bozetti, och det gick kanon. Fast det var två små ponnyrttare som snurrade runt där inne samtidigt, skötte hon sig superbra. Hon har lugnat ner sig nu, och börjar bli sitt "gamla vanliga" jag igen. Den Bosse som har massa energi, men inte så mycket bus. Skönt!

Imorgon är det möte, och det ska bli så spännande och roligt. Berättar mer en annan gång, men detta blir säkert jättebra.

Det var en snabb uppdatering, för nu ska jag gå och lägga mig, och INTE börja läsa någon bok. I söndags kväll började jag läsa och kunde inte sluta förrän boken var slut, klockan 02.45. Gissa om jag var trött när klockan ringde 3 timmar senare. =)

GODNATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0