Paolo ger sig inte....

Jaha, då har han varit här igen. Min personliga tränare. Efter gårdagens vila körde vi ett pass idag. Kändes inte helt hopplöst, faktiskt. Kändes som jag hängde med riktigt bra idag. Klart att jag blev helt slut och svettig, men det kändes på något sätt som om det var värre första passet jag körde. Finns kanske hopp....
Dessutom promenerade vi innan oxå. Härligt! Nu ska jag strax in i duschen, och sen kan man ta det lugnt resten av kvällen.
Nere i Mjölby hann vi med att tvätta 7 täcken! Både regntäcken, fleecetäcken och ett par vintertäcken. Känns helt perfekt.
 Sen har vi varit på Travshopen oxå, och kollat på täcken och lite andra priser till dressyrtävlingen i mars. Det blir därifrån vi köper grejorna, skulle jag tro.
Nej, nu är jag redo för en dusch. Ha det gott!
Kram Betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0