Vattenbilder

Kommer inte kunna uppdatera bloggen så mycket som jag vill denna vecka. Det är något hela tiden. I kväll t.ex har jag varit på föräldramöte i år 3. I går hade jag träning för Lina och Sofie. Så här håller det på denna vecka. Sen MÅSTE jag göra några beställningskort oxå.
Tänkte i alla fall att jag kunde visa ett par bilder från vattenpartyt vi hade på jobbet förra veckan. Man ser att det var extra roligt att blöta ner sina fritidsfröknar......
                               
Det började med en liten skopa vatten, bara framtill på linnet........

                                
och slutade med droppande hår, rinnande mascara och kläder man kunde vrida ur.
Men kul hade vi! :)

Nu kan jag oxå passa på att visa mitt tredje kort jag pysslade när vi hade pysseldag här. Det var bröllopskortet jag gjorde till Gunnel och Patrik. Det gav vi bort tillsammans med en resecheck. från Ticket.


                            
Blev faktiskt rätt nöjd själv, med kortet.

Det var allt för denna gång.
God natt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0