Helg ljuva helg

Så var det fredag, och helg igen. Dessutom sista helgen före jul. Jag har haft fullt upp med julkortstillverkningen, och lite annat julpyssel. Lägger ut lite bilder i helgen, på det jag gjort. I går kväll åkte Lina och jag in till Linköping, efter jobbet. Var tvungen att åka till Body shop och köpa handkräm, som är helt suveränt bra. Inte helt billig, men som sagt, kanon. Så först blev det ett varv inne i city, och sedan Ikano, igår kväll. Köpte till ett par julklappar, som jag saknade. Nu är jag i stort sett färdig. Ska göra lite julgrupper i helgen, bara. Sen är presentdelen av julen ok.
Lite mer julgodis, måste göras oxå. Sen är det  lite mat, fikabröd, osv. Dessutom den tråkiga städningen, men den tänkte jag fixa i morgon, så jag kan pynta fram alla tomtar osv. Jag ÄLSKAR ju det...... Julen är ju min absoluta favorit, med allt pyssel, alla ljus, god mat och släkt och vänner. Åh, jag blir som barn på nytt............

Kalle och Bosse mår förresten bara bra. De njuter av varandras sällskap ute i hagen, hela dagarna. Tror att båda tycker det är skönt att slippa arbeta. De har blivit riktiga livsnjutare nu. Äta, gå i hagen, äta igen, bli borstade och ompysslade, vila, äta igen, vila lite till och så äta igen...........Inte behöva arbeta något. Men, men, någon vecka till, sen börjar allavaret så smått igen. :-)
Nej nu ska jag greja lite till. Här kommer ett par julkort till, som jag inte visat.

 

Här ett grattiskort som Malin beställde för ett tag sedan, och som jag glömt visa:



Ha det så bra, så hörs vi i morgon.

Kram Betty

Kommentarer
Postat av: Tesa

Hej! Jag har en sak till dig, hos mig! Kram!

2008-12-20 @ 12:33:13
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Annika

Kul att få göra en lite runda till dig :)

2009-01-03 @ 19:55:38
URL: http://detaljerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0